IQ Master
Общи условия за ползване на услугата „IQ Master“
I. Общи положения.
1. Настоящите Общи условия („Условия“) уреждат отношенията между „„ЛИНК Мобилити България” ЕАД ("Партньор") , с ЕИК: 131384920, със седалище и адрес на управление: гр. София 1463, район Триадица, пл. "България" № 1, бл. Административната сграда на НДК – Проно, ет. 7 и абонатите на услугата „IQ Master“.
2. „IQ Master“ („Услуга“) е SMS-базирана информационно-развлекателна услуга, която осигурява достъп до SMS въпроси от различни теми, които обхващат различни области на знанието и популярни и общодостъпни факти. Услугата се предлага от „ЛИНК Мобилити България” ЕАД („Организатор“).
3. Услугата е достъпна за ползване от всеки дееспособен абонат или потребител на мобилната обществена електронна съобщителна мрежа, предоставяна от Yettel (включително абонат по договор потребител на предплатени услуги) – „Абонат“ или „Абонат на Услуга“.
4. В Услугата нямат право да участват лица на възраст под 14 години. Непълнолетните и лицата, поставени под ограничено запрещение, могат да участват само със съгласие на родител или попечител, включително за получаване на награда.
5. В Услугата нямат право да участват служители на Организатора, както и служители на други компании, свързани с услугата, в качеството им на предприятия-ползватели на тези работници/служители под тяхно ръководство и контрол, както и членове на техните семейства.
6. ЛИНК Мобилити България си запазва правото да дисквалифицира всеки абонат, ако има разумно основание да смята, че абонатът е нарушил която и да е разпоредба на настоящите Общи условия.
7. Право да получи награда има абонатът или потребителят, който ползва съответния телефонен номер, от който е осъществено участието в услугата.
8. Чрез участието си в Услугата абонатите гарантират, че всяка подадена информация е вярна, актуална и пълна.
9. Достъпът до Услугата се осъществява чрез SMS-комуникация на кратък номер 5550.
10. Услугата се предоставя на абонаментен принцип, съгласно условията, описани в Раздел II – „Абонамент“.
11. В рамките на един календарен ден всеки Абонат може да отговаря на въпроси само от една тема.
12. Независимо дали е отговорил или не е отговорил на въпросите от дневната тема, всеки Абонат получава кратка образователна информация свързана с дневната тема и обобщен резултат.
13. След успешното си абониране за Услугата, всеки Абонат ще получава в 10 часа SMS съобщения от дневната тема с интересен факт, рекорд или друга полезна информация тип Уикипедия, а след 14 часа като член на IQ Master клуба ще получава 3 въпроса, свързани с дневната тема.
14. Услугата е динамична и в нея могат да бъдат правени промени и допълнения с цел подобряване на нейното съдържание и качество. ЛИНК Мобилити България си запазва правото да поставя допълнителни условия при ползването на Услугата или на отделни нейни модули и функционалности, като своевременно информира Абонатите за това по подходящ начин на следния интернет адрес - http://yettel.iqmaster.bg/
15. ЛИНК Мобилити България не носи отговорност за проблеми при ползването на Услугата, които се дължат на неподходящи крайни устройства и оборудване на Абонатите, както и на несъвместимост между ползваните от тях системи и софтуерни приложения и Услугата.
II. Абонамент.
1. Абонирането за Услугата се осъществява чрез изпращане на безплатен SMS на кратък номер 5550, който може да съдържа текст: „START“; „DA“; „ISKAM“, или друга ключова дума, обвързана с конкретна рекламна кампания на Услугата.
2. Абонаментът за Услугата е дневен (един календарен ден), като първоначално всеки нов Абонат получава 4 дни безплатен достъп до Услугата. Безплатният тестов период може да се ползва еднократно, само при първия абонамент за Услугата. В рамките на безплатния тестов период Абонатът може да се откаже от Услугата по описаните в настоящите правила начини. След изтичането му, в случай, че Абонатът не деактивира Услугата, абонаментът за нея продължава като цената на всеки следващ дневен абонамент е 0,36 лв. (тридесет стотинки), с включен ДДС, за което абонатът получава уведомителен СМС, в който има информация за начина, по който може да се направи отказ.
3. Цената на абонамента се отразява в следващата фактура на абонатите по договор, а в случай, че потребителят ползва предплатена услуга, стойността на дневния абонамент се удържа от наличната сума по SIM картата му. В случай, че в SIM-картата не е налична сума, достатъчна, за да покрие стойността на абонамента, достъпът до Услугата се блокира докато цената на абонамента може да бъде удържана от заредена сума по SIM-картата.
4. Абонаментът за Услугата се прекратява, освен по заявка на Абоната, съгласно описаните по-долу начини, също и в случай, че Абонатът прекрати договорните си взаимоотношения с Yettel за предоставяне на електронни съобщителни услуги или престане да ползва предплатена услуга, предоставяна от Yettel. В тези случаи Абонатът губи правото си да участва в дневните тегления за награда от Услугата, както и на парична или каквато и да било друга компенсация.
III. Механизъм на участие и прекратяване на абонамент.
1. Всяко лице, което отговаря на условията по Раздел I от настоящите Условия, може да се абонира за Услугата по описания в Раздел II начин. Всички SMS-и (входящи и изходящи) са безплатни за Абоната.
2. Всеки ден след 10:00 ч. всеки Абонат, ползващ Услугата, ще получи SMS с информация каква е дневната тема и кратък образователен факт.
3. След 14 часа ще получи първия въпрос от дневната тема. След като отговори на него, получава втория, а след като отговори на втория – получава и последния, трети въпрос.
4. За да отговори и на трите въпроса от дневната тема Абонатът има 30 минути, които започват да текат след получаването на първия SMS въпрос.
5. Ако отговори правилно и на трите въпроса от дневната тема, Абонатът получава потвърждение чрез SMS, че участва в дневното теглене на наградата и каква ще бъде дневната тема за следващия ден.
6. Ако Абонатът: не отговори на нито един въпрос; отговори на по-малко от 3 въпроса за 30 минути; посочи грешен отговор на един или повече от въпросите за деня, то той получава SMS с информация за участието му за деня и каква ще бъде дневната тема за следващия ден.
7. Всеки участник може да прекрати Абонамента си за Услугата като изпрати SMS с текст „SPRI“ на номер 5550. Цената на SMS-а е 0,00 лв. Веднага след това, Абонаментът за Услугата бива прекратен и повече не се начисляват абонаментни такси на Абоната.
8. Всеки участник може да откаже получаването на повече рекламни съобщения за Услугата като изпрати SMS с текст „STOP“ на номер 5551. Цената на SMS-а е 0,00 лв.
IV. Награди. Разпределение на награди.
1. Всеки Абонат, който е посочил 3 верни отговора на въпросите от дневната тема, има право да участва в разпределението на дневната награда – 1 /един/ брой Gift-карта със заредени 50,00 лв. (тридесет и пет лева) в нея. Gift картата е предплатена, непрезареждаема карта, която може да бъде използвана навсякъде по света, където се приемат плащания с Mastercard и VISA. Стойността и валутата в нея са в български лева. Срокът на валидност ще бъде изписан на лицевата страна и е над 2 години. Преди използване, Gift картата трябва да бъде активирана, информация, за което може да бъде намерена на опаковката на самата Gift карта. При получаване на картата, победители се съгласяват с общите условия за ползване, както са описани на този адрес: https://www.giftcards.eu/bg/home/general_terms.
2. Не се допуска замяна на спечелената награда с нейната парична или друга равностойност.
3. Всяко дневно теглене се извършва в 10:00 ч., като разпределението на дневната награда се извършва измежду Абонатите, отговарящи на условията, описани в предходната точка, за предходния ден.
4. Определянето на абонатите, които печелят награда, се извършва чрез електронно теглене чрез използване на специализиран автоматичен софтуер, в присъствието на комисия, съставена от служители на Организатора, която удостоверява резултатите от определянето. Спечелилите участници се обявяват и на следния интернет адрес - http://yettel.iqmaster.bg/IQMaster/Winners
5. След определяне на всеки спечелил участник се изтегля по още 1 (един) резервен спечелил участник. Резервният спечелил участник може да замести предходния изтеглен, при условие, че последният не може да бъде открит и/или не може да получи наградата в срока по т. 9 от настоящите Правила и/или е отказал да предостави необходимата информация по т. 8 от настоящите Правила.
6. Всеки понеделник или първия работен ден след официални празници и почивни дни, се извършва разпределението на наградите за предходните дни, в които разпределение не е извършвано.
7. Един Абонат може да участва толкова пъти в разпределението на дневната награда, колкото пъти изпълни условията за това. Всеки Участник има право да спечели до една дневна награда.
8. След като бъде изтеглен като печеливш, в срок от 5 (пет) работни дни от изтеглянето служител на Организатора се свързва с Абоната, за да уговори адрес на доставка на наградата. При осъществяване на контакт със спечелилия участник, последният посочва три имена, адрес и телефон за контакт.
9. Срокът за доставка е 30 (тридесет) работни дни, като доставката се извършва чрез куриер. Куриерските разходи са за сметка на Организатора.
10. Получаването на наградата от куриера става срещу подписване на документ, удостоверяващ предаването на наградата (приемо-предавателен протокол) и само след представяне на документ за удостоверяване самоличността на Абоната (лична карта) или самоличността и представителната власт (лична карта и нотариално заверено изрично пълномощно) на представител на Абоната. Непълнолетните получават наградата си само в присъствието и със съгласието на родител или попечител.
11. Личната карта не се копира и/или сканира. Когато спечелилият участник е абонат на Yettel – юридическо лице, наградата се получава от овластен негов представител.
12. Комуникацията във връзка с получаване и разпращане на награди се осъществява от Организатора на телефон 02 857 00 29, от 09:00 ч. до 18:00 ч., от понеделник до петък в работни дни.
13. В случай, че към момента на изтегляне на спечелилите участници, договорът за предоставяне обществени електронни съобщителни услуги, сключен между съответния участник и Yettel за телефонния номер, с който участникът се е регистрирал за участие в Кампанията, е прекратен или предплатената му карта е неактивна по вина на участника, последният губи правото да получи награда, а тя се предоставя на следващия изтеглен резервен участник.
V. Други условия.
1. С абонирането си за Услугата, потребителите предоставят доброволно и се съгласяват предоставените от тях лични данни да се съхраняват и обработват от Организатора за целите на предоставянето на Услугата, организиране на различните активности в нея и организиране получаването на наградите. Всички лични данни ще се събират и съхраняват при условията на приложимата нормативна уредба.
2. С абонирането си за Услугата, потребителите приемат настоящите Общи условия и се задължават да ги спазват.
3. Организаторът има право при спазване на разпоредбите на действащото законодателство да изпраща съобщения, свързани с промотиране на Услугата на Абонати на Услугата IQ Master по своя преценка и по всяко време (без часовия интервал от 18.00 ч. до 09.00 ч.).
4. Настоящите Условия са достъпни на http://yettel.iqmaster.bg/IQMaster/Terms
5.Организатора си запазва правото да променя настоящите Условия, във всеки момент. Измененията влизат в сила от дата на публикуването им на сайтовете по предходната точка.
6. Комуникацията във връзка с Услугата се осъществява от Партньора на и-мейл: support@iqmaster.bg
Настоящите условия влизат в сила на 20.02.2023 г.